Wednesday, May 16, 2012

Ayat Maut Perdana Menteri Kepada Pelajar Di London..


 
Gangguan yang diterima oleh Perdana Menteri DSN sewaktu ingin memulakan ucapan di hadapan para pelajar di London tidak sewajarnya dilakukan oleh segelintir pelajar yang kononnya mendukung kebebasan. Tambahan mereka mewakili generasi yang berilmu. Tambahan lagi daya keintelektualan mereka tentulah melebihi para pelajar yang ada di tanah air.

Kenapa perlu biadap terhadap pemimpin negara?, dan kenapa perlu beremosi tinggi?. Siapa yang menyuruh mereka berkelakuan begitu?. Kenapa pula sebut 'bersih..bersih... bersih...

Nampaknya di seluruh pelusuk dunia sudah ada orang yang berjaya ditipu oleh Ketua Penipu Nuar Brahim. mereka mempercayai bahawa SPR tidak bersih..

Nasib baik PM kita tenang je, suaranya terus mantap. Jika Nuar kena macam tu tak tahulah.. baru kena sebiji soalan dari wartawan pun dia dah gelabah macam nak tersungkur dengan muka pucat lesi walaupun masam mencuka. 

"Could you please stop it.. stop it.. please!!.. you can talk to me later..." kat Perdana Menteri.

Namun yang membuatkan penjerit-penjerit tersebut terkedu ialah ayat maut DSN.. "kalau you tak suka dengan saya jangan undi saya.." hah amik kau.. kan mudah. Apa nak kecoh-kecoh. Apa nak buat malu anak bangsa??

  
Dengan kecanggihan teknologi dan  maklumat berada di hujung jari, apakah para pelajar yang cerdik tersebut tidak mengetahui kedudukan perkara yang sebenar. Apakah mereka juga sama tarafnya dengan pendemo-pendemo yang memenuhi Dataran Merdeka tempoh hari. Apakah mereka juga mudah ditipu??

Kita tunggu lepas ni tindakan Datuk Ahmad Said, MB Terengganu tu, mana tau ada pelajar yang menjerit tersebut yang ditaja oleh Yayasan Terengganu. Cuma tak perlulah tarik balik biasiswa mereka nanti tergendala pulak pengajian mereka. Bagi amaran keras cukuplah Datuk.

Perbuatan kurang ajar segelintir pelajar tersebut bukannya boleh membuatkan mereka jadi hebat pun. Kalau pergi belajar dengan biasiswa kerajaan BN, mana hebatnya?? Kalau hebatpun bukannya boleh nak menjatuhkan kerajaan. Menjatuhkan maruah diri adalah.

Kesan politik pulak ialah, makin bertambah meluat rakyat kepada Ambiga, Nuar, PKR, PAS  dan DAP. Yalah kalau perbuatan sudah melampaui batas-batas kesopanan dan kesusilaan Bangsa Timur, memanglah sukar diterima. Tunggulah hakim negara iaitu rakyat membuat keputusan dalam PRU13 nanti.

Baik cari alasan mulai sekarang, nanti bila dah kalah senang nak bagi alasan. Namun alasan pengundi hantu, alasan SPR manipulasi, alasan pendatang haram jadi pengundi dah tak main dah.. rakyat dah tak percaya dah..Adalah yang percaya tetapi jumlahnya sikit sangat.

Alasan-alasan berikut mungkin boleh dipertimbangkan:

Pakatan haram lebih haprak dari BN,
Pakatan haram lebih rendah moral dari BN,
Pakatan haram lebih rasuah dari BN,
Pakatan haram lebih kejam dan zalim dari BN,
Pakatan haram lebih mementingkan kroni dari BN,
Pakatan haram lebih mementingkan kaum kerabat dari BN,
Pakatan haram lebih mementingkan anak bini dari BN,
Pakatan haram lebih tamak haloba dari BN,
Pakatan haram lebih bersikap diktator dari BN,
Pakatan haram lebih menabur fitnah dari BN,
Pakatan haram lebih menyeleweng dari BN,
Pakatan haram lebih memusuhi rakyat dari BN,
Pakatan haram lebih kalut dari BN,
Pakatan haram lebih menghina polis dari BN,
Pakatan haram lebih bangan mengurus ekonomi dari BN,  
Pakatan haram lebih berlagak dari BN,
Pakatan haram lebih putar belit dari BN,
Pakatan haram lebih menipu rakyat dari BN,
Pakatan haram lebih gila berceramah dari BN,
Pakatan haram lebih rasis dari BN,
Pakatan haram lebih munafik dari BN,

Maknanya Pakatan Haram ini lebih teruk daripada BN...



6 comments:

  1. jangan lupa satu benda bro,,

    bn lagi suka main bab seks lebih dari pakatan.haha!

    ReplyDelete
  2. Mr Anonymous

    Main bab seks ada bukti bukan main terjah...sila bersumpah plsssssss

    ReplyDelete
  3. Video plesea.....Siam dool or China doll? And AIs kRim?

    ReplyDelete
  4. i love UMNO BN selamanya.. wink wink.., kikiki..

    ReplyDelete
  5. Padan muka najib .. ambik ko kena SOUND dgn student oversea .. Merah muka die siut.. Nak suruh tangkap bebudak tuh .. sorry beb..Ni london,bukan KL ko nak senang2 tangkap orang,pukul orang .. Freedom of speech mmg betul2 dilindungi oleh perlembagaan UK,bukan mcm kat sini .. Kena ckp benda baik jer pasal BN,kritik skit nak tangkap orang .. Mmg tak boleh lupa ah scene Najib mencicit lari masuk dlm kereta bila student boo die dgn slogan BERSIH .. HAHAHA

    ReplyDelete